mandag 13. februar 2012

Dag 22, fase 2

Hey å jeg ikke er flink til å skrive :D

NEDTUR når jeg var hos legen på torsdag, hadde bare gått ned 1 kg på 3 uker :-( Ja vet at det er fordi jeg trener over 1 time hver dag 5 dager i uka, så jeg har fått muskler merker jo at buksene er bedre. Men det er nå disse kg alle er nysgjerrige på.

Og forteller jeg at jeg har gått ned 1 kg på de siste 3 ukene så får jo folk "blod på tann" og vil fortelle meg hvor lite denne Eurodiet kuren virker, og da har jeg ikke sjanse til å komme til for å fortelle at jeg trener mye. Trener jo alt for mye, skal jo egentlig kun trene 10 min hver dag i fase 2. Men det er så kjempedeilig å trene igjen :-)

Men pga ME min bør jeg ta det mer med ro, kroppen er sliten, og med litt infeksjon i kroppen og med min vante feber på ca.39grader så er jeg svimmel, kvalm og sliten.

Jeg sliter fortsatt med å klare 1 protein måltid + 4 eurodiet måltider om dagen, rekker det bare ikke, synes jeg spiser hele tiden jeg, men jeg MÅ klare det.

Skal forresten teste ut "blomkål popkorn" en av de nærmeste dagene, det høres kjempegodt ut :D

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar