søndag 5. februar 2012

Dag 14, fase 2

Jeg er utrolig sløv med å skrive i bloggen min, sikkert pga at det ikke er noen andre enn meg som leser hihi :D

Synes ting fungerer kjempebra, både eurodietten og treningen jeg startet opp med, jeg skal å veie meg hos legen igjen til fredag, gruer meg SUPER MASSE!!! For har jeg ikke gått ned mer enn 3 kg denne gangen også er jeg redd det begynner å skorte litt på på gangs motet mitt.

Mener ikke da treningen, for det er jeg så kjempeglad for å kunne starte med igjen!! Men mener heller da dietten jeg går på. Sånn som nå med januar lønningen, jeg er jo enslig forsørger til 2 stk, og de skal jo ha frokost, lunch og middag osv, så alle regninger som gjerne kommer ekstra sånn på nyåret, så jeg var BLAKK når jeg skulle sende inn min bestilling på min "mat", og da var det å bruke mastercardet for å kunne klare å betale for resten av fase 2.

Nå skulle jeg gjerne også hatt samtaler med kostveileder, men det koster kr. 500,- for en 30 min telefonsamtale. Priser fått etter samtale med Eurotiet veileder Svein) Hvordan søren skal jeg kunne ha råd til det? Også koster det faktisk penger å skulle handle inn ekstra div grønnsaker, salater og oljer som jeg nå om dagen bruker endel av.

Sånn nå har jeg klaget ferdig!!

Nå som jeg lager kjøtt til middag uten å lage poteter og saus til som jeg vanligvis brukte å gjøre har jeg funnet ut at blomkål og stangselleri er supergodt sammen med litt finhakket chili og en dæsj med dijon sennep er knall godt :D

I morgen er det sirkeltrening igjen, gleder meg!!

Klem Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar