søndag 29. januar 2012

Dag 8, fase 2

Jeg digger meg med et protein måltid om dagen, det er så utrolig godt med mat, og jeg visste ikke at sennep var godt på både kjøtt og blomkål, jeg blir kreativ siden det skorter på saus ;o)

Var i 40 års lag på lørdag, der var det et supergodt koldtbord, spiste kun proteiner (rent kjøtt/fisk) og salat, men gikk vel på en liten sukkersmell ang drikke *HOST* hehe
Men må si at de boksene med cider smakte FORTREFFELIG, og siden jeg ikke orket å spise noe hele søndagen så sier jeg til meg selv at det gikk "opp i opp", er kanskje det som kalles selvbedrag :D

Men alt i alt så går dette bra, jeg trente hele forrige uke, og hadde en stein hard sirkeltrening i dag, fylleslaget etter lørdagen hadde satt sine spor, og fy og jeg svettet og holdt på kaste opp hehe

I morgen skal jeg ha mitt første møte med en PT, hun skal vise meg hvordan jeg kan trene skikkelig med løse vekter, og hun skal piske meg 1 gang pr uke, dette er da i tilegg til de andre dagene jeg trener i uka. Gru gleder meg :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar