lørdag 7. januar 2012

Dag 32. fase 1

Lørdag med lørdagskos, i kveld er det vanilje pudding, gleder meg :D

Men jeg er egentlig rimelig irritert på Eurodiett "folkene", synes de er dyre nok, utenom at jeg skal finne ut av jeg faktisk SPARER kr. 50,- på å kjøpe f.eks kjeks på Dr. Fedon Lindberg sin web shop.

Jeg synes faktisk at vi kan FORVENTE at vi ikke finner diett produktene vi skal gå på i mange mnd i andre nettbutikker til rimeligere pris :-(

Jeg sendte en mail til Eurodiett og spurte om de kjeksene er helt like de jeg fant hos Dr. Lindberg. Det har jeg ikke fått svar på ennå, og de bruker å være kjappe med å svare.

Se her:
Sjokolade kjeksen til Eurodiett
Sjokoladekjeksen til Dr. Fedon Lindberg

Akkurat de samme gjelder bringebær kjeksen, protein barene er også noen kr billigere.



Middag i dag var kremet kyllingsuppe med disse grønnsakene, godt :D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar