torsdag 19. januar 2012

Dag 45, fase 1

Litt merkelig egentlig å skive en blogg nesten ingen vet om, men fint for meg da, holder meg litt mer motivert :-)

Var på prøvetime på trenings studio i dag, det ga virkelig mersmak!!! Skal starte opp med trening fast fra i morgen, det var så utrolig moro å trene igjen etter over 5 år med trenings stopp.

Nå gjelder det bare å være forsiktig så ikke ME/CFS sykdommen min blir verre, for trene er noe jeg virkelig likte å gjøre før jeg ble alt for syk og fikk diagnose.

Skal til legen igjen i morgen, da skal jeg opp på vekta igjen, har store forhåpninger om at jeg har fortsatt å gå ned i vekt :D

Men nå må jeg ta meg sammen og tørre å spise igjen, for jeg skulle jo egentlig startet opp med litt kjøtt/fisk/kylling til 1 av måltidene allerede på dag 30, men har fått lov av legen å holde på lenger.
Men pga spiseforstyrrelsen min er jeg egentlig MYE redd for å spise, for jeg er redd for å ikke klare å stoppe.

Men siden jeg har startet å trene så bør jeg gå over til fase 2, jeg får snakke litt med legen i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar