tirsdag 10. januar 2012

Dag 35, fase 1

Har bestilt prøvetime på Felicia til neste tirsdag, vil så gjerne prøve å trene veldig forsiktig. Jeg har blitt så kjempemotivert siden jeg nå er på vei nedover i vekt, så selvom jeg har treningsforbud av ME legen min så satser jeg på at jeg klarer dette uten å gå på en "ME smell".

Tenk at jeg endelig skal prøve å trene igjen, sist jeg trente var i februar/mars 2007, å trene er så utrolig deilig for både kropp og sjel :-) Jeg blir så glad når jeg trener :-)

Jeg har også fått svar fra eurodiett ang at jeg spurte om kjeksen var den samme, fikk dette svaret:

Hei

Dette er de samme kjeksene ja. Men man kan du kjøpe de hos Eurodiet på erklæring sa man er i et oppfølgings opplegg.


Best regards
Med vennlig hilsen
Hulda Maria Bell

Jeg skjønte ikke helt hva hun mener, men tror det er at jeg må kjøpe de hos eurodiett siden jeg er i et oppfølgingsopplegg, men de stakkars få kjeksene jeg hadde spist klarer jeg fint å regne inn i opplegget mitt, jeg har tross alt normal hjernekapasitet :P


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar