torsdag 5. januar 2012

Dag 30 fase 1

Deilig å være lettere i kroppen, deilig å se på at de som ikke har sett meg siden begynnelse av desember titter på meg, men tør ikke spørre om jeg har gått ned i vekt :D
Så utrolig moro og se at menneskene rundt meg begynner å se det på meg, det er jo en super motivasjon til å fortsette :D

Drømmer litt nå om dagen til å starte opp med spinning igjen, selvom det ikke har med vekten å gjøre, trenings stoppen min var jo pga ME/CFS diagnosen min. Jeg skal ihvertfall om et par uker stikke bortom trenings studio og høre om jeg kan være med på yoga og Qiong timene.

Det er merkelig at jeg har gått ned i vekt, med tanke på alt jeg spiser av grøntfor, se bare på denne stooooore salaten med en liten eruodiett omelett oppå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar