søndag 22. januar 2012

Dag 1, første dag med fase 2 :D

WHIII

I dag startet jeg opp i fase 2 og byttet ut et eurodiet måltid med proteiner, i dag var disse proteinene svinekjøtt, hele 150 gram, det virket som utrolig mye og det var UTROLIG GODT!!!!




Gleder meg masse til middagen i morgen, da skal jeg spise akkurat det samme :D

Ellers så synes jeg at jeg er flink til å lage fargerik mat, så selvom jeg har spist det samme dag ut og dag inn nå i 48 dager så har jeg ikke mistet motet :D

En deilig salat, kommer en eurodiet omelett oppå den



En kyllingsuppe med div grønnsaker


Etter en normal dag i butikken :-)



Var hos legen på fredag og veide meg, jeg er litt missfornøyd, ble skuffet over at jeg bare hadde gått ned 3 kg på 3 uker. Men legen min syntes det var veldig bra, og mente jeg burte være fornøyd, så da har jeg totalt gått ned 13 kg siden start :D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar