lørdag 14. januar 2012

Dag 40. fase 1

Kontrabeskjed ang kjeksene fra Eurodiet ansatt, det er dobbelt så mye i pakkene til Eurodiet, så da er de billigere allikevel, og det er veldig bra.

Dette tærer på økonomien nå, hadde det kun hvert meg så hadde det jo ikke spilt noen rolle, men jeg lager jo middag til 2 barn (9 og 16 år) samt matpakker, så alt av matvarer må handles inn selvom jeg ikke spiser det. Ja vet at jeg handler mindre, men det er og blir en STOOOOR utgiftspost med 2 stk matbudgjetter, bare jeg har vel spist opp grønt avdelingen på KIWI mange prosent hehe.

Men jeg gir søren meg ikke opp nå som jeg har kommet så langt :D

Var ute på Peppes Pizza sammen med 39 gale bil gutter som spiste pizza og drakk øl, så dette var ild dåpen hvis vi kan kalle det noe sånnt hehe. Jeg drakk brus og spiste en gresk salat, ble go-mobbet av gutta som tilbudte seg å plukke av paprikaen på pizzaen i tilfelle jeg var mer sulten hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar