mandag 20. februar 2012

Dag 29, fase 2

Mandag og vinterferie, men man kan jo ikke ligge på latsiden av den grunn hehe
Derfor leverte jeg turbo på 9 år på SFO kl.8.45, og var klar for sirkeltrening på Felicia kl.9.00.

Frokost en halv fruktbar som jeg smuldret opp i 1-2 dl skummet melk

45 min med sirkeltrening
1 kokt eggehvitte rett etter treningen

Så deilige 10 min i solsenga, neste gang 15 min, må være forsiktig eller så ser jeg ut som en kokt hummer og med tanke på hvor kjedelig mat jeg har spist nå  MANGE dager kunne jeg jo risikert å spise av meg armen hihi

Lunch ble dette, omelett med salet, da uten salat blader ;o)



Middag ble det vanlige 150 gram kjøtt med stekt blomål, plommetomater, selleri, reddiker og stekt sopp


Kveldsmat i dag ble pasta med vårløk, gule plommetomater, selleri, reddiker og sukkererter, med litt EV olje



Også har jeg dilla da på fun light saft gele ;o)




Klem <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar