fredag 23. mars 2012

Dag 1, fase 3

Kveldens kos, proteinlapper med blåbær, skikkelig godt :D





Startet i dag med fase 3, ikke etter boka ala ED, dette pga at jeg seriøst ikke har råd til å fulgte denne dietten helt i ED sin ånd, det er rett og slett for dyr for meg akkurat nå.


Jeg har vært så heldig å få laget et program i fase 3 sin "ånd" av henne som er min PT, har noen måltider igjen med ED som jeg bruker samt prozyme proteinet.

Har øket fra ED siden 1000 kalorier pr dag til 2000 kalorier pr dag, dette skal stå mer til treningsmengden min, og jeg håper hårtapet avtar, og nytt hår komme tilbake.
Mistet håret som følge av ED dietten, ikke uvanlig ifølge flere andre som også går på ED, men ikke noe moro allikevel. Men har kjøpt meg en olje, shampoo og balsam fra NISIM som skal være bra :D

I morgen skal jeg lage meg konfekt biter av:
90% kakao sjokolade
hakkede mandler
cocos olje


God helg :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar