torsdag 22. mars 2012

Dag 60, fase 2

WHEEEEE

Da var det legetid og veiing i dag, og det gikk veldig bra synes jeg :D

-3 kg på 3 uker og nå -19 kg totalt siden start.
Med tanke på at jeg samtidig får muskler siden jeg trener endel, så er dette supert :D

Tenkte jeg skulle fortelle hva jeg trener i løpet av 1 vanlig uke:

Mandag:
30 min HARD intervall på elipsen

Tirsdag:
45-60 min styrke med fri vekter
30 min Zumba mage i sal
60 min Zumba toning i sal

Onsdag:
45-60 min styrke med fri vekter
60 min kondisjon i sal

Torsdag:
30 min HARD intervall på elipsen

Fredag:
45-60 min styrke med fri vekter
60 min boksing i sal


Elipsen er siden de ikke har spinning sykkel der jeg trener, har laget meg en spill liste
med sanger så jeg bruker elipsemaskinen på samme måte som du spinner.
Klarer ikke mer enn 30 min, da maxer jeg pulsen, og må sette meg på gulvet for å få igjen
pusten/pulsen når jeg er ferdig, hodet "koker" etterpå ;o)

Snart helg :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar