søndag 18. mars 2012

Dag 56, fase 2

Hey

Dagene flyr av gårde, deilig at det begynner å bli skikkelig vår her i Østfold :D

Ellers så synes jeg det er mye lettere å ikke bli lei ED nå som jeg har shaker som kan gjøre måltidene enklere å lage, så da er gjerne dette dagens måltider:

Frokost: Dette blir da ca. 30 min før trening:
20mg protein pulver ristes i 2 dl vann, 1 dl store havregryn med hakket halv banan og ca. 150ml melk.


Mellomåltid rett etter trening:
20 mg protein pulver med 2 dl vann.

Lunch:
ED omelett med: 4 cherry tomater, 4 sukkererter + slangagurk

Middag:
Kjøtt, fugl eller fisk m/blomkål og brokkoli

Mellom måltid:
ED Pasta med pesto dressing

Og siden jeg skal få i meg 6 måltider prøver jeg å huske å lage med en 20mg shake sist på dagen.

Jeg skal spise 6 protein måltider hver dag sider jeg trener mer enn jeg skal i fase 2.

Merker at "huden slipper" ikke bare er det på nytt masse løshud over hele kroppen, men huden har løsnet på en måte jeg aldri har opplevd tidligere, og jeg har jojo slanket meg opptil 48 kg tidligere.
Merker at også huden på halsen har blitt ikke bare løsere men slakkere på en måte jeg ikke kan forklare.
PT min forklarer dette med at jeg mister masse fett denne gangen og ikke muskelmasse siden jeg spiser masse proteiner og ikke er på en sulte kur, så dette er jo bra :D

Skal å veie meg igjen på torsdag gru/gleder meg som vanlig for vekta hehe

Klem
Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar