onsdag 7. mars 2012

Dag 45, fase 2

Hey

10 cm på 3 uker, synes det er bra jeg :-)

Fikk svar på mailen min fra Eurodiett i dag, og skal starte med 6 måltider om dagen, synes det er himla mye for jeg sliter med å klare 5, er så kjedelig å måtte koke, varme eller steke alle måltider.  Jeg liker ikke shakene til ED og da har det vært så kjedelig hvis jeg ville ha et kjapt måltid.

Men nå har jeg blitt tipset om et supert protein pulver, har fått beskjed fra ED at dette er et meget bra protein pulver og at jeg kan bruke dette istedenfor ED sine shaker.

Dette er pulveret jeg snakker om:
https://www.tn.no/butikk/produkt/prozyme-3kg


Vaffel middag:
ca. 40g proteinpulver
bakepulver
kardemomme i en bolle.
Visp inn 1 eggehvite og ha i vann til røra får en deigete konsistens.



Take Care :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar