onsdag 7. desember 2011

Dag 1

Endelig var dagen her, jeg hadde gledet meg til å starte :-)

Må si at det tøffeste i dag har vært og ikke "glemme meg" jeg har hver på vei mot knekkebrød pakka MANGE ganger i dag, bare av gammel vane, snakk om å ha til vane og spise uten å tenke seg om!!

Jeg var og er veldig spent på alle smaker som er i startpakka, har begynne å notere ned etter hvert måltid jeg spiser om den skal bestilles neste gang eller ikke.

Måltidene på tallerken ser STOOOOORE ut, men det er fordi jeg brukte liten tallerken, på den måten virket det som mer mat enn det egentlig er, smart jeg ;o)

Frokost:
Kan ikke si at denne sjokladefrokosten men noen greier oppi var noe god, for jeg som gikk på nutrilett MANGE mnd når det kom første gang for ca. 21 år siden, får fortsatt brekninger av smaken *grøss* men denne frokosten måtte jo ned, så da gikk den ned hehe


Mellom måltid før lunch, siden jeg måtte ha noe å tygge, ble dette. Godt var det :o)



Lunch:
Skulle være poseblanding som skulle ha litt vann, og vips skulle det ligne på en omelett. Det ble lignene på en sotrs eggerøre, så god ut men smakte ikke så veldig godt, men sammen med grønnsaker som var krydret med salt og pepper så forsvant det ned :-)





Middag:
Jeg hadde ikke de største forhåpningene om at det skulle være så godt, men jammen var ikke kyllingsuppen god!! Laget også til middag masse grønnsaker som jeg helte suppen over. *godt*
Så kyllingsuppen blir med i neste bestilling.


Jeg har mot normalt 1/2l vann pr dag klart å få i meg 3 1/2l vann i dag, bare det er jo flott :o)


Dette går kjempebra, og jeg gleder meg til å fortsette i morgen, for dette skal jeg jammen meg klare!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar