onsdag 14. desember 2011

Dag 8

Synes egentlig jeg er kjempeflink, skulle bare gjerne turt å dele denne bloggen med mer en kun 1 stk :-) Men jeg er litt pysete, så jeg får heller bare sitte her og skrive for meg selv. Det er kun 2 stk som vet at jeg har begynt på denne dietten utenom barna mine, jeg ønsker ikke alle sine kritiske blikk hvis de synes jeg ikke går ned fort nok eller absolutt skal vite hvor mye den koster meg. Folk er ikke alltid like snille, derfor holder jeg det for meg selv en stund til, sikkert til over jul.

Jeg er ikke så flink til å ta bilder av maten, ting har jo egentlig blitt mer rutine, og det er jo ikke vanlig at man tar bilde av maten sin hver dag hihi



Men i dag har jeg gjort det, så her her noen bilder av dagens eurodiett:

Lunch:

Dette skal ligne på en omelett, men kan vel heller kalle det " wannabe eggehakk" hehe men godt var det!

Middagen er et eget kapittel:

Sånn ser det ut før jeg blander den vegetabilske suppen over brokkoli, blomkål, reddiker og løk.
Ser jo faktisk godt ut det oppi tallerken :-)


Men suppa skal jo blandes sammen med det gode, for jeg klarer ikke å spise suppen uten noe uten å bare sitte og brekke meg, så her blander jeg det sammen.





Jeg må si at det så mye mer innbydende ut når suppen ikke var oppi........


Da er det bare å prøve å pynte litt på maten, så den ihvertfall ser litt god ut.



Så da hakket jeg litt sukkererter oppi og tørket rundt bollen så sølet som kom når jeg rørte alt sammen forsvinner, og vips så ser det plutselig ut som god middag :-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar