onsdag 21. desember 2011

Dag 14

Nå skal jeg først klage litt :D

Skulle spise pannekaker igjen i dag til frokost, men det gikk ikke bra. Selvom jeg stekte den VELDIG godt og krydret den, samt spiste den sammen med en veldig god salat gikk det ikke bra.
Jeg klarte rett og slett ikke å svelge den så jeg bare brakk meg og måtte gi opp frokosten.
Har kanskje kommet til et metningspunkt over hva jeg klarer å svelge som ikke er godt.

Siden jeg måtte kaste frokosten og det er viktig å få i seg proteinene i måltidene fant jeg frem en pose som skulle være varm cappuccino, gledet meg for det er en stund siden sist med litt ekstra god kaffe. Men også her måtte jeg gi tapt, den hadde en merkelig tykk konsistens. Da ga jeg opp frokosten.

Men middagen var god, min vante cremede kyllingsuppe med ekstra grønnsaker :D

Jeg har faktisk glemt å spise et måltid nå i kveld for jeg har vært på kino, ikke værst at jeg faktisk glemmer å spise ;P

1 kommentar:

  1. Har gått på eurodiett et halvt år. 45 kilo borte.
    Tips til pannekaker: kjøp en boks stevia (sukkerfritt søtningsmiddel) grønn boks, står ved kaffevarer eller bakevarer. Rema, ICA, meny. Ikke alle har den, så du må mulig lete litt. Ta pannekakepulveret og bland med litt kanel, ca 1 spisesje og en dl stevia pulver og skummet melk. Stek i olivenolje som en vanlig pannekake. Du kan ta på mer kanel eller stevia når den er ferdig stekt hvis du vil :)

    SvarSlett