mandag 26. desember 2011

Dag 19 1.dag jul

O yes, jeg klarte det jeg :D

Eneste utskeielsene i dag var at jeg så gjerne ville smake på hjemmelaget sylte og leverpostei jeg hadde fått, så da ble det 1 ss sylte og 1/2 ss leverpostei til 1 dag julefrokost. Sylta smakte akkurat som farmor laget når hun levde supergod!! Kjempegod hjemmelaget leverpostei også som turbo på 9 år la sin elsk på og heiv nedpå 3 brødskiver med leverpostei :D

Håper inderlig at de på eurodiett har romjul stengt, for jeg har ikke nok poster lenger enn til max torsdag, mitt susehue glemte selvfølgelig å telle så jeg hadde nok til etter nyttår......

Jeg har jo ikke hatt migrene på 1 uke er det vel, men i natt våknet jeg av at et migrene anfall var på vei, det må jo ha hvert sukkeret i den utskeielsen jeg hadde i går som var årsaken.
Dette er ihvertfall en stoooor motivasjon til den omleggingen av kostholdet denne dietten er :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar