tirsdag 13. desember 2011

Dag 7

BLÆ syntes ting var pyton i dag morges, syntes den olabuksa jeg hadde på strammet like mye, fikk mensen for første gang på nesten 2 år, og jeg som skal bort på i kveld og alle ting :-(

Begynte å grave i klesskapet mitt som inneholder for smått tøy og lurte på hva i all verden jeg skal ta på meg, joggebukse og genser er liksom ikke kleskoden i kveld hehe

Fant frem tights, blondebody og en diger strikkejakke med vannrette striper, som gjør at jeg ser ut som en gravid flodhest :-(

Tenkte at jeg kan liksågodt prøve om jeg får på meg den ny vaska olabuksa som har liggi i skapet og skratta av meg en stund nå :-( VETTU HVA :D den passet perfekt, satt like bra som når jeg kjøpte den i april. Dette er vel et bevis på at selvbildet mitt er totalt vrangsynt!!!!

Tips til meg selv, prøv heller klærne enn å sette deg ned å være fortvila fordi dietten ikke virker!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar