fredag 23. desember 2011

Dag 17

Har fått svar og jeg kan spise grønnsaker i liste nr.1 til det tyter ut av ørene mine, det er bra!! For føler jeg for å frotse så er det supergodt med stekt sopp med salt og pepper sammen med en knasende god salat :D

Føler meg som den super vegetarianerne når jeg går i butikken, shoppet inn til jul i dag og det var 2 bæreposer meg grønnsaker, 1 pose kaffe og biola yoghurt til guttungen :-)
Julematen som skal lages i morgen til ungene og meg er også mye mindre enn vanlig, men absolutt julemiddag allikevel, jeg lager bare ikke så mye som jeg bruker å gjøre.

Jeg er diskuterer med meg selv om jeg skal ta litt sjokolade i morgen, er litt skeptisk siden jeg er sjokoholiker og ikke stoler helt på meg selv........ikke sikker på om jeg bare klarer å ta 3 biter av den smash posen hvis jeg først får smaken......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar