mandag 19. desember 2011

Dag 12

6 dager igjen til jul :D

Jeg mener dette er det absolutt beste julepresangen jeg kunne gitt til meg selv!! Deilig å merke at det er lettere å gå trappene opp i 4 etg til leiligheten min.

Også gleder jeg meg til fredag 13/1-12, for da skal jeg på årsmøte sammen med folk som ikke har sett meg siden før jeg begynte på dietten, og innen den til bør det ses mye tydligere på meg. Veldig kjekt og nyttig å ha sånne mål og se frem til :D

Eneste jeg ikke er helt happy med er at jeg begynner å merke at immunforsvaret mitt blir dårligere, og det er ikke bra siden det er dårlig fra før pga en kronisk sykdom jeg har som heter ME/CFS.
Jeg bruker å si at jeg har en "forbigående" kronisk sykdom siden jeg SKAL bli så frisk som mulig!!

Det er også pga sykdommen min jeg ikke trener samtidig med denne dietten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar