mandag 12. desember 2011

Dag 6

Jeg er virkelig ved godt mot, merker at kroppen har minket noen cm både her og der, men ikke så mye på magen, men det er jo en grunn til det, det heter forstoppelse.
Men jeg sier til meg selv at det vare er et forbigående problem, så det fikser seg. Jeg tar 1 ss med ekstra jomfru olje mange ganger om dagen.

Husker egentlig ikke hva jeg har spist i dag, og det er jo positivt for da betyr det at jeg på 6 dagen har klart å venne meg til de merkelige smakene av diett posene *HAPPY*

Bestilte forresten ny vending i dag, og da bare de tingene jeg har syntes vært gode. Det som virkelig smakte godt var BBQ soya bønner akkurat som små chili nøtter, det er godt som snacks på lørdagskvelden eller å litt oppi salaten, og den lille posen er utrolig drøy, positivt :D

GLEDER meg til julaften og en liten kalkunbit :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar