mandag 5. desember 2011

Startpakken er underveis

Fikk mail i dag om at startpakken min med 50 stk måltider er på vei :-)

Å hjelpe meg å jeg gleder meg til å starte, jeg er så motivert som jeg kan bli!!
Nå får jeg sette opp en handleliste med de grønnsakene som jeg skal supplementere med til måltidene jeg skal spise, man kan jo spise kjempemasse grønnsaker.

I helga som akkurat har hvert har jeg spist det jeg har hatt lyst på, jeg har spist et deilig biff på lørdagen med fløtegratinerte poteter og deilig saus til. Må passe på nå for det er noen 1-2 mnd til jeg kan spise biff igjen. Spise noen nybakte kransekakestenger også, og melkesjokolade hehe

Må se og få tatt et bilde i helfigur før jeg setter i gang, for jeg har ikke et eneste bilde av meg sånn jeg ser ut nå i helfigur. Bli tatt bilde av nå er egentlig grusomt og smertefullt for selvtilliten.


Dette er forresten kuren jeg skal gå på: Eurodietten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar