torsdag 8. desember 2011

Dag 2

Like godt mot i dag som i går, og er jeg ekstra optimistisk så synes jeg at jeg er litt mindre hoven og pløsete i ansiktet :o) Og man skal jo være optimist.

Men dæsken ikke lett å være optimist når de posene smaker så merkelig(les vondt), tok meg en bar i dag til frokost en med røde frukt, den var faktisk god og et deilig avbrekk av rare smaker.

Til lunch var det en pakke som det sto at det skulle være pannekake, det så ut som en pannekake når jeg stekte det, men smakte det som en pannekake?? NEI hehe
Men med litt miks med masse grønnsaker, salt, pepper og paprikapulver så sklei den ned.

Til middag så var det risotto, jeg tror jammen meg at hadde Hellstrøm sett og smakt den merkelig saken hadde han hivd seg i bilen og tvunget Fedon Lindberg til å spise den, og jeg tviler sterkt på at han hadde klart å den i seg!! Jeg spicet risottoen opp med masse chili krydder og rå løk, det dempet ned utrolige ufyselige smaken, men konsistensen fikk jeg ikke gjort noe med.

Skal egentlig ha 5 stk måltider med diett hver dag, men jeg klarer ikke å få i meg mer enn 3 stk, det positive er jo at da varer måltidene lenger :-)

Gleder meg faktisk til i morgen og dag 3 av eurodietten.

1 kommentar:

  1. Jeg søkte på eurodiett pluss vond smak og havnet her, og ler litt, for jeg har gått på den i 21 dager, og maken til mange dårlige smaker, er det mulig å lage til så vondt, har jeg tenkt, så jeg lo godt da jeg leste dette, særlig om risottoen:) Vennlig hilsen Kjersti

    SvarSlett