fredag 9. desember 2011

Dag 3

Like happy startet jeg på dag 3 av eurodietten, synes dette går så bra at det faktisk er moro! Jeg trenger ikke lenger å passe at jeg ikke spiser automatisk av alt som står fremme, deilig :-)

Vi pyntet juletreet i dag og der skal det jo også henges polkastenger og sjokolade, må si at jeg hadde veldig lyst på en av de sjokolade hjertene vi hang opp, men jeg styrte unna :-)

Frokost i dag var semulegrøt (heter det til vanlig) men jeg tror ikke dette kan kalles det hehe, men det var ikke så ille hvis jeg skal sammenligne med f.eks. risottoen *grøss*

Lunch var omelett, ok hvis man tilsetter mye salt og pepper ;-)



Middagen var pannekaker, guttungen syntes de smakte sterkt, sikkert fordi jeg hadde peppret de for å døyve smaken hehe

Men jeg synes fortsatt dette er moro, blir jaggu sund ihvertfall med tanke på alle de grønnsakene jeg spiser 3 ganger pr dag :-)

Bare 15 dager til jul, og da skal jeg smake på kalkun, gleder meg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar