lørdag 24. desember 2011

Dag 18 Julaften

Wheee julaften i dag :-)

Har kost meg med 3 sossier en liten bit kylling, 2 ss saus mmmmm deilig

Så skeiet jeg ut får skylde på at det er julaften i dag hihi
men pepperkaka, sjokoladebiten og den ene smultringen smakte FABELAKTIG :o)))

Men nå er det over og i morgen er det tilbake til 100% eurodiett igjen, ikke søren om jeg skal ødelegge for de 17 dagene jeg har vært superflink, gleder meg faktisk til i morgen, for da skal jeg bevise for meg selv at jeg har selvdisiplin!! Klarte søren meg å slutte å røyke 11 desember 2010 etter over 27 år med røyken, så jeg skal søren meg klare dette også, sta om et esel er jeg vettu hehe

Skal være 100% ærlig når jeg blogger i morgen, men jeg skal ikke fortsette, det var kun denne ene dagen i jula jeg ga meg selv lov til å kose meg litt!!

Adele har sååå nydelig stemme!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar