lørdag 17. desember 2011

Dag 10

Nå er det bare 9 dager til jul, gleder meg masse :-)

Deilig å merke at man er noen få kg lettere, blir ikke andpusten så fort, ikke lenger vondt å sitte med nyvasket olabukse. Men jeg er selvfølgelig fortatt feit, selvom jeg føler meg bedre så ser jeg denne feite dama som dukker opp i speilbilder, spesielt da de store speilene i klesbutikkene.

Men i dag spiste jeg et måltid helt uten noe slags krydder, ikke engang bittelitt salt, spiste deilig kremet kyllingsuppe med grønsaker, det var litt forkjell til frokosten i dag, da jeg prøvde å drukne den vonde pannekaka i kanel *GRØSS*

Er så gla jeg startet på kuren før jul og ikke ventet til etter jul, for da hadde jeg vel spist meg opp MANGE kg bare fordi jeg visste at jeg hadde 7-8 mnd med kost omlegging foran meg hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar